Voor Praxis hebben we een succesvolle conversiecampagne op Meta uitgevoerd, waarbij we een opmerkelijke €5,00 per huur van een container hebben gerealiseerd.
Wekelijkse analyses en optimalisaties om de campagnes constant te verbeteren.
Maandelijkse vernieuwing van het advertentiemateriaal om ze afwisselend mogelijk te blijven.
Maandelijkse evaluatiesessies om de prestaties van de social media activiteiten te bekijken en eventuele aanpassingen te maken.
Voor Praxis hebben we een doelgerichte conversiecampagne opgezet via Meta (Facebook + Instagram), waarbij we een indrukwekkend resultaat hebben behaald van slechts €5,00 per gehuurde container. Door te adverteren via Meta Ads konden we specifieke doelen nastreven, zoals naamsbekendheid, verkeer naar de site en conversies.
Met de uitgebreide targetingmogelijkheden van Meta konden we onze doelgroep nauwkeurig definiëren op basis van leeftijd, locatie, geslacht, gedrag, interesses, levensgebeurtenissen en meer. Bovendien hebben we aantrekkelijke en effectieve advertenties gecreëerd, ondersteund door een strategisch plan.