Dankzij onze gerichte campagne heeft Sion Kloosterbier een enorme boost gekregen in regionale naamsbekendheid, websiteverkeer en aankopen.
Facebook en Instagram campagnes voor bereik, websiteverkeer en conversie, met wekelijkse monitoring en maandelijkse vernieuwing van advertentiemateriaal.
Naast de salesfunnel een extra campagne laten lopen om de betrokkenheid op evenementen te stimuleren. Met uiteindelijk een ROI van 4.
Verbeterde conversietracking middels het instellen van server side tagging.
Sion Kloosterbier, bekend om zijn unieke bierproeverijen op een historische locatie, wilde hun lokale bekendheid vergroten en meer potentiële klanten naar hun website leiden. Met een gerichte campagne hebben we niet alleen gezorgd voor een toename van de naamsbekendheid in de regio, maar ook voor een aanzienlijk verkeer naar de website en een indrukwekkende ROI van 5. Met slechts €1,84 per 1000 weergaven, €0,30 per klik naar de website en een ROAS van 5, heeft onze strategie aanzienlijke resultaten opgeleverd voor Sion Kloosterbier.